sunnuntai 10. maaliskuuta 2019

Eka kerta

Viime tekstistä on jo hetki aikaa ja nyt on aikaa kirjoitella uusia ajatuksia. Jos viime kerran tekstissä mentiin enempi "alistuvaan" puoleeni, niin nyt ajattelin kirjoittaa siitä, miten haluaisin olla se dominoivampi osapuoli, joka pohjimmiltani enemmän olen. Mutta kyse ei ole mistä tahansa dominoinnista tai masteroinnista, vaan siitä, että haluaisin olla jollekin se ensimmäinen kokemus, eka kerta.

Mua kiehtoisi ajatus siitä, että saisin olla jollekin naiselle se ensimmäinen kerta. Haluaisin antaa sen nautinnon ja uudet kokemukset sille epävarmalle, ehkä ujolle, mutta kuitenkin henkilölle, joka olisi valmis seksiin ensimmäistä kertaa. Kaikki muistavat taatusti sen ekan kerran, mikä meni hyvin, mikä meni huonosti, kuka oli humalassa, kuka pidemmässä parisuhteessa. Kaikilla se on erilainen ja usein nopeasti ohi. Mä haluisin toteuttaa jollekin sen niin, että siitä jäisi taatusti hyvä muisto. Mentäisiin hänen ehdoillaan ilman kiirettä minnekään. Sitten kun olisi valmista, olisi ihan nähdä se epävarma nainen riisuutumassa kainosti, jota voisin kannustaa ja rohkaista. Sitten hän saisi koskettaa minua, hyväillä, tunnustella, katsoa miten kaluni paisuu ja kasvaa. Tuntea ne hapuilevat kädet kaluni ympärillä. Ja minä saisin tuottaa hänelle nautinnon suudellen häntä, hänen kehoa. Hyväillä käsillä pitkin vartaloa, rintoja, lanteita, takapuolta. Nähdä miten hän värähtää ja nauttii. Ehkä hän haluaisi maistaa minua, varovasti ottaa suihin. Ja vastavuoroisesti minä voisin maistaa häntä, hellästi, varoen, toivottavasti kosteuden kielelläni tuntien.
Kun hän olisi valmis, voisi hän rullata kondomin kaluni päälle ja asettua haluamaansa asentoon. Hyväilisin kalullani varovasti huulten välistä ja työntyisin hellästi sisälle, vähän kerrallaan. Kuuntelisin hänen jännittynyttä hengitystään, hakkaavaan sydäntään, kasvavaa nautintoa...Saisin ohjata häntä kohti kasvavaa kiihottumista, hyväillä häntä eri puolilta, hän saisi valita miten asia etenee tai antaisi minun ohjata häntä erilaisiin tuntemuksiin. Toivoisin, että hän pystyisi nauttimaan ja keskittymään nautintoonsa loppuun asti. Ja sitten kun se hetki lähestyy, antaisin hänelle sen nautinnon ja kokemuksen, jonka hän muistaisi ikuisesti, ekan kerran.

Niin, tämä meni taas fantasioinniksi, mutta kertonee jotain mun seksiaalisuudesta tämäkin. Erilaisia haluja on paljon ja mieliteot vaihtuu viikoittain. Ensi kerralla taas jotain uutta;)

Mutta fantasioiko tällaisesta muut? Tai onko naisia, jotka ovat vailla ekan kerran kokemusta jonkun kokeneen kanssa? Tai kaipaisiko joku jonkun verran kokemusta omaava jotain uutta, eikä vain kenties vielä vähän epävarmaa "nyhräämistä"? Ei sillä, että niissä mitään vikaa olisi, mutta olisi mielenkiintoista tietää miten naiset ajattelevat ekasta kerrasta:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Eka kerta

Viime tekstistä on jo hetki aikaa ja nyt on aikaa kirjoitella uusia ajatuksia. Jos viime kerran tekstissä mentiin enempi "alistuvaan&qu...